tisdag 22 september 2009

Tisdag.

Ja, igår hade Kennet fått knuffat in Lovisas spjälsäng till vårat rum igen. *suck*.
Hon hade total-vägrat att sova inne i sitt rum. Men vi bar in hennes säng igen när jag kom hem.
Vi får väl se hur det går ikväll.

Idag blev det en mindre rolig start på dagen. Fick åka och hämta Kennet bortanför Variant där han hade fått soppatorsk med amazonen.
Fick åka på macken och tanka en dunk och sedan kunde han fortsätta in mot stan.

Idag har Lovisa varit på dagis och jag har varit och handlat lite mat + lite kläder till Lovisa och målat lite under tiden.
Igår var jag oxå och handlade lite kläder åt Lovisa.
Vi blev ju "sponsrad" av Mona & Hasse så jag passade på att åka och handla lite åt henne.
Jag köpte 3 par tröjor åt henne och ett par byxor och en matchande munkjacka & trepack strumpor på Kappahl.
Sen på Lindex idag köpte jag ett par heltuffa lila byxor och en lila polotröja samt 1 par lila strumpor. Skall kolla lite mera på Lindex när jag har mera tid.
Hon behöver ju ha lite kläder nu. Nu börjar byxorna bli kortare och kortare i benen för henne.

Sitter inne på jobbet nu och har sån himla magvärk..
Jag brukar ha ont i magen men det här är värre än vanligt.
Jag jobbar mellan 17:15-22.00. Till 22 till råga på allt.

Inte jobbar Madde heller, sitter helt ensam.
Nej, nu har de startat Idol här så jag skall titta lite mellan samtalen.
Det är ju "bara" 1 timme och 15 minuter kvar innan jag får åka hem.

Imorgon är jag iaf ledig. Skall bli extremt skönt.
Skall åka och fira min syster malin som blir 35 år då.
Lovisa blir även hemma med mig imorgon. Som vanligt.

Inga kommentarer: