onsdag 9 september 2009

Barnvagn.

Japp, igår & idag har Lovisa varit på dagis och jag har målat på garaget under tiden.
Jag har målat det vita färdigt nu och sen har jag målat dörrarna 2 ggr.
Det behövs minst en gång till dock.
Sen målade jag även ena långsidan på garaget med faluröd färg. På tiden att det blev målat.

Tar aldrig slut på saker som måste målas hemma heller. Jag har ungefär halva uthuset (på "baksidan") kvar att måla & även dörren som Kennet håller på och gör till den "nya" boden och nu börjar jag få slut på färg oxå. Igen.
Köper jag en hink nu blir det 3:dje i år.
Sen börjar det ju bli kallare ute oxå, så man kanske inte kan måla så mycket mera.

Ja, imorgon skall ju Lovisa vara hemma med mig så då får jag väl greja inne istället. Funderar på om jag skulle försöka mig på en storstädning när vi kommit hem från bvc.
Skulle vara skönt att få det gjort. Det var ett tag sen nu det.

Lovisa hade inte sovit på dagis igår men idag tog jag med vagnen dit och då sov hon minsann.
Det ser ut som att det blir till att släpa vagnen emellan dagis och hemma igen. =(
Jag som var så nöjd att hon sov på madrass.

Jag har fått eller ja, ska få barnvagnen iaf. Jihoo! =)
Den skulle komma i början på oktober, den var restad den svarta vagnen.
Om jag hade tagit en orange eller turkos vagn så har den kommit inom 4 veckor men det är det ju ändå till i början på oktober så.
Såhär ser den ut iallafall.

Inga kommentarer: