söndag 20 september 2009

Första natten i eget rum.

Igår gick vi ut jag och Lovisa och jag städade undan lite nere vid uthuset.
Sen började jag klippa ner ett par buskar som vi har utanför altanen. Det vart en himla skillnad nu. Hoppas de kommer mycket finare och större nästa år.
Jag tänkte jag skulle försöka klippa lite fler buskar.

Kennet tog all rost han kunde hitta på volvon så nu är den alldeles prickig. Men han skall väl in och köpa färg till veckan här så han kan lacka den. Christian kom och hjällpte till han å.
Han tog fram amazonen igår för att volvon skulle få stå i garaget istället och Lovisa & Dennis ville åka en sväng.
Lovisa tycker verkligen det är roligt att åka i amazonen.

Sen kom Mona och Hasse förbi en sväng, så vi fikade lite med dem.

Sen lite senare kom Åsa & Dennis och hälsade på. De blev inte här så länge.

Inatt gjorde vi slag i saken och lät Lovisa sova i sitt egna rum.
Vi bar in spjälsängen så hon först får prova sova i den.
Det blir kanske lite mycket med både nytt rum och ny säng, som Mona så klokt påpekade.
Får hoppas att det går lika bra i fortsättningen.

Inga kommentarer: