måndag 14 september 2009

Biltema & Ikea.

Ja, det blev inte så mycket bära pellets för min del i helgen. Kennet hade redan burit in 3 pallar han när jag kom hem från jobbet.
Så jag bar in lite mer än en halv pall jag och sen fick jag lite hjälp av Kennet & Christian.
Skönt att vi fick undan det. Det kan ju inte direkt stå ute heller.

Vi åkte till Biltema & Ikea igår iaf.
Kennet köpte en massa till volvon nere på Biltema. Tommy köpte en kompressor som han blev helnöjd över. Tim fick 2 st ford mustanger. Christian köpte typ tvättsvampar han. =)
Jag fick en handkräm, det återstår väl att se hur bra den är.

Sen köpte vi stolsdynor, en servis & en säng till Lovisa på Ikea.
Jag hörde med personalen därnere och de sa att "Hensvik"-sängen skulle inte alls utgå.
De hade fått hem en leverans med samma sängar, fast de hade blivit en hundralapp dyrare.
Hon hade inget bra svar på varför den försvunnit från hemsidan deras.

Men är väldigt nöjd att jag fick tag i den sängen jag ville ha åt henne.
Vi monterade upp den direkt efter vi kom hem från stan, efter vi hämtat Lovisa hos mamma.

Först skulle inte Lovisa sova i den eftersom hon redan har en säng tyckte hon, men sen sa Kennet sa att han skulle sova där. Men det fick han inte utan då skulle han sova i sin säng tyckte Lovisa.
Lovisa och dockan skulle sova i hennes säng i hennes rum.
Dock sov hon inte i sitt rum den natten. Hon måste ju få titta lite på den sängen först och "smälta" att hon snart skall få börja sova i sitt rum.

Ikväll skall vi åka till dagis på föräldramöte till kl. 19.00.
Får se vad de har att säga. Skall bli intressant.
Knut (farfar) skulle sitta hemma hos oss med Lovisa. Dennis följer väl med han oxå antagligen. Bra det, så har Lovisa nån att leka med. =) Trots ålderskillnaden.

Nej, nu slutar jag snart.

Inga kommentarer: