torsdag 17 september 2009

Skitrolig dag. =(

Ja, igår jobbade jag till kl 21.30. Åkte hem och åt nån smörgås och gick och la mig och läste.

La ifrån mig boken vid kl 01 ungefär (hade ju fått lite sovmorgon tidigare, så var lite piggare än annars) och då vid kl 01 vaknar Lovisa och är ledsen. Förmodligen så drömde hon något.

Flyttar över hennes till våran sång och tänker att "nu sover vi".

Ja j*vlar ja! Lovisa var vaken till kl 05:30 hon.
Jag försökte med allt - välling, vatten, 1 hel pettson&findus-film, sjunga för henne etc men inget hjälpte.
Vid kl 5 vaknade Kennet och var snäll och klev upp med henne så hon fick leka lite inne på sitt rum. Kennet hade även gått ner med henne och tittat på Nalle Puh. Då hade hon somnat nere i soffan vid kl 05:30 efter en välling.

Jag var som ett slakt inatt. Sen vaknade jag vid kl 10.30. (!) Jag var tvungen att ringa till dagis direkt och säga att vi blir hemma idag.

Till råga på allt så har vi glömt ställa ut soptunnan oxå! Jag blir så arg.
Jag ringde till renhållningen och hon fixade så att han som kör sopbilen skulle åka förbi en gång till. Det var snällt. Man blir så "handikappad" när man inte får soptunnan tömd. =(

Min dag idag har gått supersnabbt, jag har inte hunnit gjort något känns det som.

Idag jobbar jag mellan 17.15-22.00. Det var beräknat att det skulle ringa 6800 samtal idag. kände sig väldigt taggad att jobba idag. Icke!
Men det har varit ganska lugnt idag.
Imorgon jobbar jag mellan 09:15-13:45 så då skall Lovisa få vara på dagis.
Sen är det jubileum på dagis imorgon oxå. Det börjar kl 14:30 och sedan var det mat vid 16.
Sen skulle även Amo intervjua mig, gud det känns nervöst. *rampfeber*.

Inga kommentarer: