torsdag 8 januari 2009

Tillbaka till vardagen igen... =)

Ja, det var ett tag sen.. As usual.. =)

Nyår var vi bjudna hem till Peter & Victoria på fest, men mamma (som skulle vara barnvakt) vart bortbjuden i sista minuten så vi fick bli hemma med Lovisa istället. Det gjorde inte så mycket det heller.
Vi gjorde inbakad fläskfilé och strips (Kennets val, själv har jag viljat haft potatisklyftor) och sen kom Christian och åt med oss oxå och sen gick vi hem till Tommy & Tim och spelade "Med andra ord". Det var ett ganska roligt spel, men det är nog roligare när man spelar med fler personer.
Vi var där tills kl 12 och sen gick vi ut och tittade om vi såg några fyrverkerier, men det var dåligt med det.
Efter det gick vi hem. Lovisa var vaken enda till 12 hon oxå. Men hon slocknade direkt när vi la ner henne i vagnen. Lillgumman våran. =)

Ja, annars har Kennet börjat jobba igen och jag likaså. Tillbaka till vardagen igen. =)
Lite skönt på ett sätt det oxå.

Annars så är jag snart klar med min kära byrå.
Nu har jag spacklat och slipat färdigt den så det enda som är kvar nu är målning. Gud vad skönt det känns. Känns som om jag har hållt på en evighet med den. =/
Men jag anser att när jag väl gör iordning den så skall jag vara noga. Jag orkar inte göra om det om några år sen heller så..
Jag skall nog gå ner i källaren och måla under den nu när jag kommer hem.
När nu det blir, jag skall åka och hålsa på Jonita på jobbet innan jag åker hem efter jobbet.. Hon hade skvaller. =) Alltid roligt det.

Nej, nu skall jag kika vidare innan jag slutar vid 21.30.

Inga kommentarer: