måndag 12 januari 2009

Jobbet. =)

Sitter på jobbet igen. =) Idag jobbar jag mellan 17.15-21.00.

Igår var jag ner och målade lådorna invändigt på byrån. *noga noga* ;)
Skönt att ha det gjort. Det känns inte som att jag kommer få så mycket gjort nu i veckan då vi skall skola in Lovisa på onsdag och sen så fyller Kennet (och Tommy) år på torsdag, så det finns ju lite och göra. Sen jobbar jag fredag & lördag sen.

Börjar känna mig lite nervös inför onsdagen. Men det skall nog gå bra. Det är ju bara en information så.. Kennet skulle väl ta ut en pappa-dag han oxå så han kunde följa med oxå. Skönt att vi båda kan åka dit.

Iaf så skall inte Tommy köpa våran Renault 5:a. Han & Christian hade varit till Njutånger och köpt en Volvo 740-88. Han skulle ha den nu när han blir arbetslös och sen laga Mitsubishin till sommaren och sälja den.
Men Kennet jobbade med en kille vars mamma som funderade på att köpa den. Det vore ju skönt att bli av med den.
Vi tänkte köpa en annan bil som är lite säkrare och roligare att åka i.

Vi bogserade in pappa igår. Det gick i 20-30 km in till stan på 301:an.
Men det var väl för att pappa skulle ha kontrollen för han såg inget.

Nej, nu skall jag kolla vidare innan jag slutar.

Inga kommentarer: