måndag 19 januari 2009

Jobb, jobb, jobb.

Ja, idag har jag & Lovisa varit på dagis idag igen. Vi åkte dit till klockan 9 och kom hem igen till kl 12.
Vi gick ut vid kl 10 och var ute tills kl var 11. Jag gick ifrån vid kl 10.20 ungefär och det gick jättebra för Lovisa att vara ute själv med fröknarna.
Sen åt vi där och Lovisa åt lite mer idag. Sen skulle vi prova på att sova, men det gick inget bra det eller. =/
Men det är ju förståeligt, det har ju varit helg nu oxå så... Vi får prova en annan dag helt enkelt.
Vi åkte på Variant en sväng efteråt och köpte välling som blev helt slut igår.

Lovisa höll på att somna i bilen men jag lyckades hålla henne vaken så hon somnade efter en välling och lite tittande på bamse-filmen som Lovisa fick igår av moster Tina och kusinerna. En lite sen julklapp. =)

Vi var hem till min syster Malin i lördags och grattade Alva som fyllde år. Vi blev där till kl. 17 ungefär.
Sen igår så kom mina systrar med Lovisas ena kusin Hanna och hälsade på.
Tina och barnen åkte hem idag så det var roligt att de kom och hälsade på och fick se hur vi bodde.
Visst har de varit och hälsat på förut, men det var ju när vi precis flyttat in huset. Vi har ju gjort om ganska mycket sen de var dit sist.

Den här veckan jobbar jag varje kväll mellan kl 17.15-21.00 varenda kväll. Känns lite intensivt men det behövs oxå faktiskt. Jag har fått ihop så lite tid hittills så det behövs så mycket tid som möjligt. Lite lön för mödan vill man ju ha. ;)

Byrån var jag ner i lördags och målade lite på. det vart slut på färg så jag var in och köpte mera färg nu innan jag började jobba ikväll.

Nej, nu slutar jag snart. Kvällen har gått fort ändå.. =)
Jag fick ha en tjej med som satt och lyssnade på mig.
Jag tycker ju själv att jag fortfarande är så ny. Men jag kunde nog ganska mycket i jämförelse med henne, jag vet ju själv hur jag var i början när jag började. ;)

Ja, jag hoppas att Madde jobbar imorgon. ;)

Inga kommentarer: