fredag 9 januari 2009

Mark Levengood. =)

Japp, nu sitter jag på jobbet igen.
Ikväll jobbar jag mellan 17.15-22.00. Sen är jag ledig imorgon. Skönt.

Det vart ganska sent igår när jag åkte och hälsade på Jonita på jobbet. Det var roligt att träffa henne igen och få höra lite skvaller. =) Det blir långt mellan gångerna nu ibland.

Sen igår när jag kom hem så gick jag ner i källaren och grundade undersidan av byrån med trägrund. Känns skönt att ha det gjort. Sen ikväll skall jag gå ner och lägga på ett lager färg och sedan imorgon (lördag) så skall jag rolla det mesta på den.. Gud vad skönt det känns att jag strax är klar med den. ÄNTLIGEN! *Jublar*

Igår när jag satt på jobbet så ringde Mark Levengood till mig. (!)
Han kunde inte se betal-kanalerna. Frågade honom om de hade provat dra ur strömsladden och han bad Jonas Gardell testa det.
Jag hörde Jonas i bakgrunden. Men sen bröts samtalet. Typiskt!! Jag var helt på helspänn när han ringde in. Kul. =)
En annan som jag jobbar med hade fått pratat med Tommy Körberg en kväll. =)
Det är lite roligt det där. =)

Jag lägger in en bild till Jonita, som för övrigt inte visste vem det var. ;)


Hoppas att den här kvällen förflyter på ganska snabbt. Men det brukar de oftast göra.. *peppar peppar*.

Appropå ingenting..
Min pappas bil har gått sönder så nu för tillfället har pappa & Kicki lånat våran Renault 5.a. *haha*
Han har haft den en vecka nu drygt. Pappa skulle få lämna in sin bil på måndag.
Idag ringde Kennets bror Tommy och ville köpa Renault 5:an av oss för kopplingen hade gått sönder på Mitsubishin.
Så nu vet jag inte riktigt hur det blir. =/
Jag läre ju ha en bil jag oxå på dagarna från och med nu på onsdag för då skall jag börja skola in Lovisa på Hjärtats förskola.
Kennet sa att vi skall köpa en bil nu i helgen, dvs imorgon då alltså..
Kennet sitter väl hemma nu tänker jag och letar en bil frenetiskt. =P
Hoppas att han hittar någon bra bil. =)

Nej, nu skall jag läsa några bloggar och jobba vidare.

Inga kommentarer: