fredag 30 januari 2009

Äntligen klar!!



Ja, nu är jag äntligen klar med byrån! *glädjetjut*
Jag målade klart lådfronterna i onsdags och sen i torsdags så skruvade jag på beslagen igen.
Sen igår (torsdags) efter at vi hade ätit så hjälptes jag & Kennet åt att bära upp den tunga tingesten. Sen torkade jag rent den och byggde ihop den.
Båda jag & Kennet tyckte den var lite väl hög men jag tror att det är en vanesak.
Idag så skuvade jag upp spegeln ovanför och dumfan (jag) ställde skruvdragaren på byrån och satte sen upp spegeln och råkade då (självklart) välta skruvdragaren så det blev ett märke.
Gud vad jag blir less, jag som har hållt på så mycket med den, men jag fick spackla över det igen då så får jag slipa det på söndag eller nåt.


Tyvärr så blev det ingen bra "före-bild" men ni ser ju på ett ungefär. =) Jag har slipat av färgen på alla lådor utom den nedersta lådan.

Sähär blev den när den äntligen blev färdig. =)


Imorgon skall vi ju åka till Micke & Hanna i Uppsala.
Micke fyllde ju 30 år här den 27/1 så vi skall åka ner och gratta honom imorgon.
Vi har köpt ett presentkort åt honom.
Det skall bli roligt att åka ner och se hur de bor, vi har ju inte varit ner något sen de flyttade.
Få se hur stor mage Hanna har fått, de skall ju ha barn här nu 29 mars, tror jag det var..
Vad roligt att de skall ha barn tycker jag, det är på tiden att Micke får barn.
Hoppas Lovisa vill hålla skenet uppe under bilfärden ner och hem bara. =)
Killarna skall ju gå på Biltema de. Jag vet inte om jag och Mona och Hanna skall gå nån annanstans kanske. Man kan ju hoppas.. ;)

Nu har jag varit ledig i 2 dagar, jag har helt enkelt inte blivit schemalagd. Konstigt nog..
Hoppas bara jag kommer upp i mina timmar.
Det har faktiskt varit skönt att vara ledig nu i 2 dagar. Kände inte alls för att jobba ikväll. Men jag måste väl..

Idag var Lovisa hemma från dagis för det var 2 st som insjuknade i magsjuka igår på dagis så som en säkerhetsåtgärd så höll jag henne hemma. Vi åkte dit en sväng vid 11 idag och hämtade barnvagnen som jag hade glömt att ta med mig igår.

Nej, nu skall jag kika vidare och vänta på tills jag får åka hem och mysa ner mig i soffan med Kennet.. Jag slutar om en timme, kl 21.00.

2 kommentarer:

Johanna sa...

vore roligt med en bild på byrån :-) hoppas ni får trevligt i uppsala.

kram

Johanna sa...

Snyggt:-)