söndag 1 februari 2009

Söndag.

Nu sitter jag inne & jobbar. Jag jobbar mellan kl 11.00-15.00.
Veckan som kommer så jobbar jag varje kväll & sen är jag ledig lördag & söndag.
Det blir nog lite intensivt, men skönt att vara ledig 2 dagar på raken sen.

Sen när jag slutar jobba så skall jag åka hem & så skall mamma komma ut & hälsa på & så skall vi laga mat tillsammans. Mamma skulle ta med en fläskfilé & banan så står vi för riset.
Mmm, vad gott det skall bli. Det var länge sen vi åt det nu..

Kennet ringde för ett tag sedan & berättade att det hade ringt någon på bilen.
Det lät intressant, sa Kennet.
Hoppas att vi får bilen såld, det vore ju väldigt skönt.
Killen som ringde på bilen bodde tydligen i söderhamn, så det är ju nära om han vill komma & titta på bilen.

Idag så skulle Kennet & Lovisa gå ut & åka pulka nu under dagen när jag åkte in & jobbade.
Hon tycker det är jättekul att vara ute, synd att det var ganska kallt idag. Men de får inte vara ute så himla länge istället då..

Nej, nu skall jag kika vidare innan jag skall sluta jobba. Det var ganska lugnt på samtalen idag, skönt.

Inga kommentarer: