onsdag 25 februari 2009

Handla lite efter jobbet.

Sitter inne på jobbet nu idag. Skönt att jobba dagar ibland.
Så eftersom jag är ledig ikväll så skall väl Kennet & Tommy bygga nya väggen i datarummet, eller ja iallafall regla upp den. Skönt att det händer lite grejer.
Sen skulle de väl åka in till långtå och slänga allt rivningsmaterial från datarummet som ligger på släpvagnen.

Jag skall börja städa lite ikväll tänkte jag. Plocka undan allt krafs och dammsuga och moppa av golven.
Sen skall jag sätta ihop skänken igen, jag började med det nu imorse innan jag åkte till jobbet, men hann inte så långt.

Kennet är på kurs idag och imorgon han så imorse var han hemma länge på morgonen.
Å självklart så vaknade Lovisa och var pappagris och skulle följa med pappa ner imorse vid 06.30.
Vi brukar annars kliva upp vid kl 07.00-07.30. Men nu fick jag pallra mig upp tidigare istället. Jag är ju ganska morgontrött jag. Men bara man tar sig upp så är det ju lugnt.

Lovisa har åkt på dagis idag hon, hon har fortfarande inte fått vattkoppor, det verkar som hon klarar sig. Konstigt nog.
Det var 3 vekckor sen Robin blev sjuk nu, (han var sist ut på dagis att få det) och det är ju 1-3 veckor inkubationstid så.. Hoppas hon slipper det helt. *peppar peppar*

Igår efter tandläkaren så var jag och tittade om jag hittade några kläder att ha på mig på lördag och jag hittade faktiskt lite kläder som jag skall åka och köpa idag efter jobbet.
Jag hittade en jacka för 500:- på Hollywood som jag skulle vilja ha, men jag vet inte om jag skall göra mig råd med den, vi får se hur mycket vi får över efter vi har betalat räkningarna denna månad.
Skulle ju vara roligt att kunna köpa nåt, jag handlar aldrig kläder nu för tiden jag eller.
Inte Kennet heller för den delen, men han "lider" inte lika mycket av det. ;)

Nej, nu skall jag kika vidare bland lite bloggar.

Inga kommentarer: