måndag 23 februari 2009

Renovera datarummet.

Ja, nu har vi börjat renovera datarummet.
Kennet sa att han var sugen att börja renovera det så vi började städa ur det rummet och flyttade över allt till "skrubben" bakom garaderoberna i vårat sovrum.
Sen kom även Tommy och hjälpte till. De rev ner den gamla garderoben som stod bredvid dörren och sen rev de även ner väggen in till toaletten uppe och sen tog de bort de 4 garaderoberna som stod vid väggen innan skrubben.
Det ser ganska annorlunda ut nu. Skönt att få ut den där äckliga heltäckningsmattan.
Så nu skall det upp en ny vägg mellan datarummet & skrubben (som skall bli badrum nån gång i framtiden).
Ja, jag får hoppas att det inte tar alltför lång tid att renovera det rummet. Badrummet kommer nog ta lite längre tid för det är ju lite dyrare med såna grejer.

Idag städade jag undan en massa uppe på övervåningen. Burit ner soffan in i bilen, men nu var det en annan som ville ha den så nu slapp jag köra den till Alu-Center.
Känns skönt att få undan det som stod framme, det drar ju gärna ut på tiden, renovering.
Målat skänken sista vändan oxå. Skall bara vända på den och måla "fötterna" på den imorgon.

Nu i veckan skall jag jobba kväll måndag & tisdag. Sen skall jag jobba dagar på onsdag & torsdag för Kennet skall åka på kurs i Sandviken de 2 dagarna. Sen jobbar jag kväll igen på fredag.
Sen på lördag så skall jag ha tjejmiddag hemma. Det skall bli skit-kul.

Nej, nu slutar jag om 3 minuter. Hoppas inte det ringer någon så jag blir kvar. *peppar peppar*.

Inga kommentarer: