söndag 22 februari 2009

Bilder.

Ja, nu har jag varit ledig i 4 dagar i sträck. Det har varit väldigt skönt faktiskt.
Så nu har jag målat på 3 lager till på kistan & skänken.
Skall måla det sista lagret på skänken ikväll förmodligen.

Igår var jag & Lovisa hem till min syster Malin och grattade hennes yngsta pojk Jonas.
Efter det så åkte vi hem och hann vara hemma i 1,5 timme eller nå och sen åkte vi och hälsade på Peter & Victoria för sen kaffedrickning med Micke & Hanna som var hemma från Uppsala.
Det var sista gången de var upp hit innan bebisen kommer (28/3) och sen dröjer det väl innan de kommer upp igen.

Nu till veckan så skall jag jobba kvällar (17:15-21:30) måndag & tisdag och sen skall jag jobba dag (09:30-13:30) onsdag & torsdag då Kennet kommer komma hem senare pga att han skall på kurs i sandviken.
Sen fredag jobbar jag kväll igen (17:15-21:30).
Sen är jag ledig lördag & söndag igen och på lördagen skall jag ha tjejmiddag härhemma. Det skall bli jätte-kul.=)
Vi blir väl iaf 7-8 tjejer.


Japp, nu har jag äntligen lagt in lite bilder.
Det blir lite roligare då. =)

Ni får gärna kommentera. =)

Nej, nu skall jag gå ner och så skall väl Kennet lägga Lovisa snart så hon får sova lite middag och då skall jag & Kennet bära in lite pellets-säckar. Ett evigt slit. *suck*.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vart har du lagt upp bilder?