torsdag 26 februari 2009

Gårdagen

Ja, det blev ingen dammsugning och moppning igår för att jag kom på igår när jag åkte från stan att vi skulle åka och gratta farfar som blev 83 år igår.
Det var jag och Lovisa som åkte.
Och Lovisa var så grymt gnällig innan och åt jättedåligt så det verkade nästan som om att hon ej sovit någon middag, men det måste ju hon ha gjort. Annars skulle de väl ha sagt något på dagis.
Jag funderade på om hon skulle bli sjuk ,men hon lyckades hålla skenet uppe när vi var hos farmor och farfar och sen åt vi gröt när vi kom hem och gick och badade.

Kennet och Tommy hade rivit upp golvet de, inne på den blivande toaletten. Kennet kom ju på att de var tvungen att riva upp golvet innan de bygger en ny vägg pga att de måste ju dra om vattenrören & avloppet i golvet.
Så de skall väl fortsätta med det på lördagen.

Igår kväll städade jag undan det som var i gästrummet och stoppade ner allt som skulle tillbaks i skänken.
Jag skruvade ju ihop den igår innan vi åkte till farmor & farfar. Kul när Lovisa försökte sno skruvarna hela tiden. ;)

Ikväll skall jag tvätta undan en massa och städa. Samt skriva en matlista til handlingen med Jenny imorgon.

Skönt nu slutar jag snart, om en timme drygt. =)

Inga kommentarer: