tisdag 24 mars 2009

Veckan.

Jag känner mig extremt bitter denna dag.
Så j*vla less på att springa och leta nån att fråga om hjälp när man har gjort allt med kunden & vet inte alls vad man skall prova med kunden. (oxå finns det ingen att fråga & kunden väntar i telefonen).
Dåligt av dem tycker jag. Men man har ju så mycket åsikter så..


Nu ihelgen kom Tommy & Tim och hälsade på en sväng.
Jag & Tim (& Lovisa litegranna) åkte pulka & skjärtlapp nedför jordkällaren. Skitkul var det. =)
Jag & Tim började bygga en igloo, men var tvungen att sluta för att vi skulle åka ner till Dåbo & äta mat där.


I veckan händer väl inte så mycket.
Igår var jag & mamma & handlade regnkläder åt Lovisa.
Sen köpte jag en fleecejacka åt Lovisa oxå & så fick Lovisa 2 st nya byxor av mamma/mormor.
Hon kommer snart att byta storlek så det behövs ju...
Snart kommer hon börja ha 86. Mammas lilla tjej. =)


Jonita var ut och hälsade på idag en sväng, det är alltid roligt det. =)
Åt lunch och drack lite kaffe och uppdaterade varandra. Ganska längesen vi träffades nu..
Ev. att hon kommer ut nån mer gång den här veckan. Vi får se..


Sen funderar jag på att jobba dag nu på fredag istället för kväll.
Skulle vara skönt att vara ledig en fredagkväll för en gångs skull och sen ledig lör-sön.


Kennet skulle byta packningen på volvon i helgen, då visade det sig att det ej var packningen utan katalysatorn. Skitkul!
Han försökte slipa & svetsa men det blev inget bättre så han skruvade ihop allt igen.
Då lät den mindre, alltså läker den mindre oxå.
Vad bra att det blev så istället för tvärtom.
Men vi läre väl i vilket fall byta katalysatorn på bilen. Lika bra det.
Kennet upptäckte att lamdbasonden ej var inkopplad, så det är troligtvis därför den dragit så mycket bensin.
Så man kan ju hoppas att den börjar dra lite mindre bensin.

Det har stått ganska still med rummet hemma. Det har inte blivit så mycket gjort där pga tidsbrist.
Det som skall göras är sättas upp lister & foder.
Men det blir väl så småningom. Vi har ju inte lagt något golv eller sat något tak ännu heller så.

Nej, nu skall jag läsa lite fler bloggar och hoppas att jag får sluta snart. Dvs om 1,5 timme.

Inga kommentarer: