fredag 6 mars 2009

Feber.

Ja, jag sitter inne på jobbet.
Jag har som sagt jobbat 3 dagar på raken nu jag. Jätteskönt att kunna slappna av på kvällarna.
Jag har varit med Lovisa på kvällarna & så har Kennet reglat upp golvet och reglat upp nya väggen som blir mellan badrummet och datarummet/kontoret.
Vi skall åka och handla nu i helgen så då skulle Kennet köpa spånskivor & gipsskivor till den nya väggen.
Roligt att det händer litegranna.

I onsdags när jag hämtade Lovisa på dagis var Bvc-Birgit där och hälsade på och eftersom jag som skulle ha ringt till henne ang. vaccinationen till Lovisa så pratade jag med henne där och så åkte vi efter varandra ner till Linden så fick Lovisa sitt stick i armen.
Hon blev ledsen, men det gick bra. Hon fick ett litet plåster på armen sen.
Sen sa Birgit att reaktionen på detta vaccin kommer efter ungefär 10 dagar.
Så jag förväntade mig inte att hon skulle få feber igår heller och det hade hon igår på kvällen när jag & Åsa kom hem från Carina.
Men det var ju antagligen en reaktion pga vaccinet.
Troligtvis hade hon redan det på dagis igår för hon hade velat vara uppe i knät mer än vanligt under dagen.
Men jag tog febern på henne imorse och hon var feberfri så hon fick åka på dagis eftersom jag skulle jobba så får de ringa från dagis om hon blir dålig.

Ikväll skall nog jag & Lovisa åka hem till Jonita & Mikaela och gratta Mikaela som fyllde 9 år igår.
Jonita hade smörgåstårta kvar sen igår, det skall bli gott. =)

Skönt att jag är ledig nu i helgen.
Vi har inget direkt inplanerat men vi skall åka och handla iaf och sedan skall jag tvätta en massa.

Inga kommentarer: