fredag 20 mars 2009

Fredagkväll.

Sitter inne på jobbet, började kl 17.15 och slutar 21.30.
Känns drygt att jobba kväll nu, jag har ledsnat lite på det nu nät jag har fått känna på hur det känns att jobba dagar.
Jag funderar på att lägga så att jag jobbar dagar alla fredagar nu i fortsättningen.
Det ger ju mycket att få vara hemma på fredagkvällarna.
Jag skall nog lägga så i fortsättningen.

Min syster Tina fick en liten son för en vecka sen. Han vägde 4335 gram och var 53 cm lång. Stor kille. =) Jag fick en bild av henne, jättesöt var han. (Jag har glömt att skriva det tidigare).

Nu på lördag skall vi åka hem till Kennets pappa och äta och gratta honom för att han fyllde här i onsdags. Hoppas de bjuder på nå god mat. =)


Vi vart bjudna hem till Peter & Victoria på Singstar-kväll, men genom att vi skall åka till Knut & Åsa så känner jag att det drar ut på tiden och sen vet vi inte om vi får nån barnvakt heller.

Sen resten av helgen blir det väl att vi grejar uppe i vårat blivande datarum.
Jag har slipat listerna och målat dem första lagret idag.
Jag slipade även nere vid ingången till köket, där Kennet äntligen (igår) satte upp en gipsskiva och dörrfodrena som skulle sitta där.

Lovisa och Kennet hade hjälpts åt de.
Jag tror Lovisa tycker det är kul jag. =)
Jämt när man skruvar med nåt så skall hon sno skruvarna och ligger det en skruvmejsel framme då skall hon försöka skruva en massa.
Häromdagen snodde hon skruvdragaren av Kennet, tur att man har ögonen med sig. ;)

Så nu skall det bara målas nån dag. Skönt att Kennet äntligen börjar slutföra några av sina alla projekt.

Nu när jag slutar skall jag åka och tanka en dunk bensin åt Kennet, lite drygt. Kommer säkert spilla bensin på mig själv eller nå...
Han skall väl ta sista skoterturen imorgon som det lät. Det var nån träff uppe på Gullberg.
Jag får väl se om jag & Lovisa tar bilen dit ev.

Nej, nu skall jag kika vidare innan jag slutar, vilket är om typ 1 halvtimme. Suck.
Men nu är jag ju ledig 2 dagar så..... =)

1 kommentar:

Johanna sa...

jo han e en stor & goo kille.

ja loke ligger på 80-86 i strl nu han.

ja fast ändå fick han mest kläder & pengar att soppa i spargrisen.

önskade inte så mkt leksaker till honom eftersom han har så himla mkt redan.

kram