onsdag 25 mars 2009

Onsdag.

Sitter på jobbet nu.
Jobbar mellan kl 17.15-21.30 som vanligt. Madde jobbar ikväll hon med. =)
Inte lika bitter ikväll heller, inte än iaf. ;)

Idag vart det inte mycket gjort när Lovisa var på dagis heller.
Tvättade lite och hängde upp det och pratade med Jenny i telefon.
Planerade tjejmiddagen som skall vara på långfredagen.

Jag hade så dåligt samvete idag när jag lämnade Lovisa på dagis för att hon var jättearg imorse och ville inte tvätta sig efter gröten och sen ville hon inte ta på sig overallen och då fick jag klä på henne ändå och då känns det så hemskt när de inte vill det.

Men hur det än är så har man ju alltid en tid att passa, därför blir man ju lätt stressad när det strular.
Men jag kollade hur hon var på dagis när vi kom dit och hon var som vanligt och verkade inte må nå sämre trots vår osämja imorse.

Hon blev glad när jag hämtade henne med. =) Mammas gohjärta.

Kollade upp priserna på en katalysator idag. På mekonomen 4452:- På biltema 899:-.
Skaplig skillnad. men Kennet sa att han skulle köpa en begagnad istället, om han nu skulle byta den.
Vi fick besiktningstid på den idag iaf.

Nej, nu skall jag ta rast en sväng.

Inga kommentarer: