fredag 27 mars 2009

Fredag.

Sitter inne på jobbet nu. Jobbar mellan 09.30-13.45 idag.
Det känns som en kort dag. Men det är ju alltid skönare att jobba dag.
Men jag jobbar samma tid på kvällen men det känns alltid som att man jobbar längre då.

Skall väl inte göra nåt speciellt i helgen så vitt jag vet.
Vi skall väl åka in och handla lite mat nu i helgen och då skulle vi väl köpa tak till datarummet.
Sen blir det väl att Kennet sätter upp det i helgen isåfall. Snyggt kommer det bli. =)
Det skulle vara skönt om vi kunde bli helt klar med datarummet och flytta in möblerna igen och kunna börja med badrummet.

Jag köpte ju Kronfågels kycklingfilé förra helgen men nu skall jag försöka lämna tillbaka den på Coop tänkte jag. Jag hoppas att jag får lämna tillbaka den, jag vill inte äta nåt som det kanske ev. är glas i heller.
Tur att jag inte hunnit tillaga den, jag var på väg att laga en god kyclingrätt i lördags men Kennet hade redan ätit han då så jag gjorde nån annan mat. Tur det.

Ikväll skall vi äta kinamat. *mmm*

Nej, nu skall jag kika lite vidare innan jag slutar för dagen.

Inga kommentarer: