måndag 30 mars 2009

Helgen.

I lördags åkte jag upp till Bollnäs på Elgiganten och köpte mig en ny kamera.
Den var verkligen billig. Sen fick jag våran gamla såld så det gick nästan jämt upp.
Så här ser kameran ut iaf. Det blir jättebra bilder med den. Jag är hel-nöjd. =) Kennet verkade nöjd han med.




Igår var vi in och handlade lite på Coop. Vi köpte även tak till kontoret/datarummet.
Men Kennet hade räknat fel. Han förstod inte hur han hade kunnat räkna fel, men det fattades iaf cirka 4 paket.
Så nu har Kennet satt tak i lite mer än halva rummet. Det blir fint när det blir färdigt iaf.


Mamma kom ut och hälsade på på söndagen oxå, hon hade varit ute hos sin kompis i holmsveden. Mamma var in på Coop på hemvägen och lämnade tillbaka min kyckling igår. Det gick jättebra att lämna tillbaka den, de ställde inga frågor alls. Skönt att man fick lämna tillbaka dem.
Hörde på radion idag att de hade hittat glas i en förpackning av Coops egna märke oxå.
Det känns måttligt kul, nu kan man typ inte äta nån kyckling heller.
Vi åt ju kyckling igår kväll. En Coops egna. Men vi kände inget glas i det iaf.

Lovisa har/är ganska förkyld. Hon har hostat mycket när hon skall sova så vi har fått lägga några handdukar under kudden samt höjt upp sängen.
Hon kräktes upp litegranna när vi var på väg hem från affären och det var bra för hon fick upp en massa slem och det är ju det som irriterar hennes hals och det måste ju komma upp.

Idag har jag varit och köpt olja + oljefilter till passaten. Så det skall väl Kennet byta på den snart. Äntligen.
Sen hade jag tänkt tvätta den nån gång, ja gud vad jag skall gnussa på den så j*vla skitig som den är nu..
Men snön försvinner ju aldrig.

Imorgon hade jag blivit ledig. Skönt, kan jag städa litagrann i huset & måla litegranna kanske samt titta på Desperate Housewives på kvällen.


Nej, nu slutar jag snart. Om 10 minuter drygt. Skönt.

Inga kommentarer: