tisdag 17 mars 2009

Idag.

Sitter inne på jobbet nu idag. Det är ganska lugnt.
Lovisa är på dagis & Kennet är på kurs i Sandviken.

Ikväll skall jag sitta och titta på tv. =)
Jag skall se på Bygglov (som skulle vara från Bollnäs ikväll), Desperate Housewives och sen Lost som är kl 22.40 på tv4. Vet inte om det är repris från det sista avsnittet som var innan de tog säsongsuppehåll.
Det är säkert Lost imorgon kväll oxå, vid kl 21.00 som jag isåfall kommer missa då jag jobbar. =(

I helgen skall vi nog inte göra nå särskilt. Hålla på med rummet uppe antagligen. Jag slipade och spacklade lite igår jag.
Sen idag blir det inget däruppe och inte imorgon heller då jag & mamma & Lovisa skall åka upp till min farmor & farfar och hälsa på en sväng. Mamma har ju inte träffat min farmor på bra länge.
Ev kanske att vi skall åka och gratta Kennets pappa Knut som fyller år nu på torsdag. Vi får väl se hur det blir.

Kennet skall iaf byta packningen till avgasröret och skruva fast det på volvon idag är det sagt. Vi får se om det blir så..

Nej, nu skall jag jobba vidare.

Inga kommentarer: