söndag 15 mars 2009

Tapetsering. =)

Japp, sitter uppe nu och skriver lite, har inget särskilt för mig.
Lovisa sover en sen middag, hon blir så uppe i varv när Tim är här så det är ju inte superenkelt att lägga henne då.

Kennet har tapetserat halva datarummet nu han. Fondväggen har kommit upp och den ena enfärgade väggen. Han har precis börjat med den 3:dje väggen av 4.

Tommy & Tim kom hit och hälsade på tidigare idag och då ringde det en som ville kolla på Tommys bil och han var onykter så han frågade om Tommy kunde komma in till stan och visa bilen.

Sagt och gjort. Jag & Lovisa fick agera chaufför åt Tommy vi, om han skulle köpa bilen, vilket han gjorde. Kennet & Christian skulle ut och åka skoter de.

Kom hem sen och åt mat och Kennet började tapetsera och nu sitter jag här och väntar på att Kennets pappa Knut skall komma och hälsa på.

Förhoppningsvis hinner Kennet klart med tapetseringen av rummet ikväll.
Vi har ju tyvärr inte köpt nåt golv ännu, men det får vi ta sen.
Vad skönt att det har gått relativt fort med rummet iaf.
Badrummet kommer nog ta lite längre tid.

Igår tittade vi på melodifestivalen och åt inbakad fläskfilé.. Mmm..
Tyckte faktiskt att Måns eller Alcazar skulle ha vunnit jag.
Men det var ju inte så dålig låt som vann iaf. Tur att inte Caroline af Ugglas vann iaf. Det var ju nära.

Till veckan jobbar jag kvällar alla dagar utom tisdag. Kennet skall på kurs då han.
Skönt att kunna vara hemma en kväll. Sen det som är superbra är ju att jag kan se "Desperate Housewives". =)

Nej, nu skall jag kika hur det går för Kennet.

Inga kommentarer: