lördag 25 juli 2009

Beställt lite kläder.

Ja, det blir nog inget Furuvik nu i helgen heller.
Jag kom på sen att det är ju dop för Ville nu på söndag.
Sen är det ju så himla tråkigt väder oxå.
Men vi funderade på om vi skulle åka mitti veckan men då blir det bara vi, men det kan ju vara mysigt det oxå. =)

Trolldalen hoppas jag att vi hinner med någongång i veckan, det är ju iaf inte så himla långt dit heller.
Sen hade vi viljat åkt till Järvzoo, men det kan man ju alltid ta längre fram vid någon ledig helg om det är så..

Sen vet jag inte hur det blir med husvagnen. Den står för tillfället uppe hos Tina och Hannu i Mo. Hannus föräldrar kommer upp nu i helgen för dopet och de skall sova i den.

Sen nästa helg skall vi ha kalas för Lovisa. (Och då skall det bakas en massa innan oxå).
På lördag är det den 1/8 och Lovisa fyller egentligen den 4/8 men det är ju så många som har hunnit börja jobba så det blir lite tajt med kalas på en måndag kanske.
Det är en stor fest på lördagen den 1/8 oxå som vi var bjudna på & som jag hade viljat gått på men den får vi strunta i, tråkigt nog.

Vi får väl se hur det blir imorgon.
Vi skall väl ev. upp till Bollnäs & kolla en sväng och sen kanske det blir marknaden på kvällen, om vi lyckas få barnvakt dvs.

Nu ikväll har beställt en massa kläder från H&M. Känns jätteskönt att man får lite nytt.
Men vi köpte ganska lite vi. Jag fick 2 jeans och Kennet 2 jeans och Lovisa 3 tröjor och 1 par byxor.
Sen beställde Tommy och Christian massvis med kläder. Men det behöver ju de så..

Nej, nu skall jag krypa ner i sängen snart.

Inga kommentarer: