måndag 6 juli 2009

Ledig måndag.

Ja, idag har jag varit ledig. Det har varit jätte-skönt.
Vi har faktiskt hunnit med litegranna, Kennet har gjort en grind till altanen och jag har fått upp de nya spaljérna. Eller ja, en har blivit uppsatt & den andra skall jag bara måla lite innan, den kanske kommer upp imorgon.

Sen var vi även och handlade idag. Skönt att fylla upp lite igen.
Vi köpte även en grästrimmer. Så nu har vi tagit det mesta runt staketet. Jordkällaren får vi ta nån annan dag.
Jag körde oxå med den och den vibrerade bra mycket.
Det som var drygt var att den la av ibland och var lite svårstartad.
Kennet som klippte gräset fick ta en paus och hjälpa mig och starta den igen. Jag orkar ju bara dra typ 5-6 gånger.


Imorgon och onsdag jobbar jag 9-13 på boxer. Skönt att det är korta dagar.
Det lät som om vi skulle åka på Biltema imorgon.
Kennet har ju fått semester nu han. Så nu är Lovisa ledig i 5 veckor med Kennet.
Skönt för henne. =)

Nej, nu skall jag hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: