tisdag 21 juli 2009

Ledighet snart...

Sitter inne på boxer just nu. Jobbar mellan 9-13 idag.
Efter att jag har jobbat denna dag så är jag ledig i 11 dagar. Det skall bli väldigt skönt.

Vi tänkte åka till Trolldalen & Växbo Kvarn nån dag och sen funderade vi på Furuvik till helgen.
Sen blir det väl att vi kikar upp till Bergviksmarknaden på söndagen eller nåt. Fast det är ju inte så mycket att se.

Sen skall vi väl låna pappas husvagn nån helg oxå & åka iväg och fiska eller nåt.
Roligt att åka iväg med husvagn, hoppas det blir av bara.
Så himla länge är jag ju inte ledig så.. Dagarna ramlar iväg fortare än man tror.

Igår när jag satte inne på jobbet så ringde min syster Tina och frågade om jag ville vara fadder åt Ville på Villes dop.
Jag tackade ja direkt. Det känns jätteroligt att få vara det.
Vi hade inga såna till Lovisa när vi döpte henne heller.

Jag skall åka upp till dem imorgon vid 11.30 och så skall vi träffa prällen.
Han skulle komma dit och berätta om hur dopet blir.
Gud vad det känns nervöst. Tur att vi inte är så många.


Idag efter jobbet så skall jag tvätta en massa. Har en himla massa tvätt som jag har sparat ihop.

Hoppas att vädret håller i sig så man kan vara ute i trädgården.
Det har ju varit så himla tråkigt väder nu några dagar.

Inga kommentarer: