tisdag 14 juli 2009

Trött & slut.

Ja, jag känner mig jättetrött och slut för tillfället.
Jag jobbade till 15.30 idag och sen in och handlade på E-center en snabb sväng.
Sen hem och då åkte jag till Tommy som hastigast och plockade lite blåbär för jag skall göra en bläbärspaj.
Sen när jag kom hem & satt och åt mat så kom jag på att min pappa fyller år idag så då måste jag åka dit och gratta honom oxå.
Först skulle inte Lovisa följa men sen ändrade hon sig. Så hon fick följa med och så fikade vi och träffade alla Kickis barn. Det var ju på tiden det.
Men vi blev inte där så länge pga att Lovisa skulle hem & äta och sova.
Sen har jag haft magvärk sen kl 16 eller nå så jag har inte varit på topp jag heller. =(

Imorgon är jag ledig och det skall bli väldigt skönt känner jag..

Inga kommentarer: