fredag 3 juli 2009

Jordgubbar & grädde.

Igår jobbade jag på västerbacken. Jag var ganska trött när jag fick åka hem. Blev ju tidigt mitti veckan nu eftersom jag börjat relativt sent på boxer större delen av veckan.

Sitter på boxer nu, slutar kl 13.
Då ska jag ev. följa med mamma till Bollnäs för hon skall hämta sin platt-tv som hon köpte för skattepengarna som hon fick tillbaka.
Vi funderade på om vi ev. skulle åka och bada istället för att åka till Bollnäs, att mamma får åka senare.
Men vi får väl se om det är lika stekhett ute när jag slutar.

Igår var mamma ut till oss för att jag skulle bleka slingor på henne. Hon hade med sig jordgubbar & grädde som vi fikade. =)

Jag & Kennet skruvade ihop trädgårdsoffan igår. Äntligen!

Tommy och Kennet slipade av båten de och la på lite plast och spackel. Så imorgon är det väl slipning som gäller.

Inga kommentarer: