torsdag 4 juni 2009

Torsdag kväll.

Sitter på jobbet nu. Jobbar mellan kl 18-22 ikväll. Väldigt ovanligt att jag börjar så sent.
Men skönt ändå, det verkar vara kö ikväll oxå.

Nu vart det lite lugnare, skönt. Kanske man hinner titta lite oxå.

Idag har det ju varit hur tråkigt väder som helst. Man har ju inte kunnat vara ute nåt alls.
De hade inte varit ute på dagis heller. De hade varit inne och tittat på en film istället.

Jag har städat hela nedervåningen idag. Dammtorkat och dammsugit och torkat golven. Det känns så himla skönt att ha det gjort.
Jag skall ta gästrummet & övervåningen imorgon tänkte jag.
Känns skönt att göra det rejält en gång innan jag börjar jobba så mycket nu i sommar. Så får man städa vanligt sen under sommaren.

Sen skall vi väl åka och handla en sväng imorgon oxå, det skulle behövas.

Mamma skulle ev. gå på parken imorgon och sova över hos oss. Vi får väl se hur det blir.

Inga kommentarer: