onsdag 3 juni 2009

Onsdag.

Sitter på jobbet nu.
Jag skall snart åka hem. Väntar på Ann bara, jag skall skjutsa hem henne. =)

Det ar varit kö konstant hela kvällen. Man hinner inte med nånting, hinner inte slappna av mellan samtalen.
Himla drygt, hoppas inte det är lika imorgon kväll.

Idag har jag målat soffan en sväng.
Jag rensade runt rosenbusken & vid brunnen som vi har på sidan mot garaget. Skönt att få det rensat, ser väldigt mycket fräschare ut nu. =)

Igår var jag ledig. Så igår åkte Kennet & Tommy in på Långtå och slängde oljetanken. (Äntligen!)

Mamma & Benita var ut på en snabbkaffe. De hade varit på Håkes och köpt lite blommor.

Jag tänkte oxå åka och kolla nån dag, om jag hinner.
Skall köpa en vild kaprifol och sätta nedanför altanen, där nyponros-busken satt innan.
Skall även köpa pelagoner och ev. några hänglobelia.
Men man skall ju inte ha blommor ute innan den 6 juni, pga frostnätterna.

Snart börjar jag jobba på Västerbacken, nästa tisdag. Det känns gruvsamt. Känns som om jag kommer ha fullt upp. Men, men vad gör man inte då.

Känns jobbigt att jag måste lämna Lovisa kl 6.15 på dagis, hur skall jag orka upp och hur skall jag hinna.
Tur att de äter gröt på dagis, för det hinner jag då inte ge henne.
Hon får nöja sig med en vällning innan. Men vi får väl se hur det blir.
Tur att hon skall vara ledig från dagis 4 veckor i sommar iaf. =)

Nej, nu skall jag gå & kika hur det går för Ann. Himla segt samtal hon verkar ha.

Inga kommentarer: