måndag 1 juni 2009

Måndag.

Jahapp, det blev inget Lindex för mig sist jag skrev. Det vart en grej på jobbet som jag var tvungen att rapportera in.
Typiskt jobbet det. Som nu t.ex hade vi inte hört någonting alls om rapporteringen och sen helt plötsligt fick vi ett mail som det stod "nu är det deadline". Jag blir så less. =(

Men jag får väl åka och kika på klänningar nån annan dag. Jag skall ev. åka in en sväng imorgon för jag är ledig imorgon.

Mamma hade varit ner på Kappahl idag och kollat litegranna, så hon hade hittat shorts åt Lovisa. =)
Bra det, för hon har jättedåligt med sommarkläder och det känns så hemskt att lämna henne på dagis när de är ute där och sen har hon långa byxor och långärmade tröjor.

Idag har det varit kö på jobbet, skitdrygt. Tur att jag slapp jobba över iaf.

Kennet hade rensat landet hemma han. Skönt att det äntligen blev av.

Igår började jag måla soffan, men jag fick slut på färg så det har jag varit och köpt nu idag innan jobbet.
Tänkte jag skulle måla mera imorgon.
I helgen målade vi det som sitter nedanför altanen. Det fick bli vitt.

Nej, nu skall jag åka hem till mamma och lämna bikinin som jag inte alls blev nöjd med så mamma kan skicka tillbaka den.
Sen skall jag hämta shortsen åt Lovisa.

Inga kommentarer: