måndag 8 juni 2009

Lugnet före stormen.

Ja sitter på jobbet just nu. Jobbar bara denna kväll på boxer.

Just nu känns det som om det är lugnet före stormen.
Känns lite nervöst för att jag skall börja jobba nu på torsdag.
Men Madde jobbade oxå, så det var ju tur det iaf.

På onsdag skall jag lämna Lovisa på dagis kl 7.15, det känns lite stressande.
Vissa kanske tycker jag är fjantig, men jag har lite svårt att höra klockan på mornarna.
Jag ställer 5 alarm på mobilen och 2 alarm på klockradion, men båda kan tjuta ett bra tag innan jag hör den och börjar trycka på "snooze".
Men det blir väl att man kommer sova lite på aga tänker jag.

Idag har jag målat trädgårdsmöblerna eller soffan. Så nu har jag bara en sida kvar på den att måla. Känns som om jag skulle vilja bli klar med den innan jag börjar jobba, men det blir nog långsökt.

På torsdag skall Kennet hämta Lovisa på dagis, för första gången. Han är ganska nervös, lill-fjanten.


Nej, nu slutar jag om 10 minuter, väldigt skönt.

Inga kommentarer: