måndag 22 juni 2009

Laptop.

Sitter på jobbet just nu. Boxer.
Kommer precis från Västerbacken. Har jobbat 7-13:30 där och skall jobba 14-18 på boxer. Känns tjatigt. Men jag läre ju få upp lite timmar.

Vi var in till expert för att Kennet knäppte kort för att förnya körkortet och väl inne på expert så tittade vi vad en bärbar dator kostade.
Kennet har ledsnat på våran gamla dator som är full med virus. Så vi köpte en ny dator. Ganska skönt med en bärbar.
Men vi skall ju fixa den gamla ändå.

Nu helgen som var så var vi ju på bröllop uppe i Iggesund, eller ja, uppe i Hornslandet.
Det var ju ett western-inspirerat bröllop så det var bara vi som hade vanliga kläder på oss.
Alla andra hade cowboy-kläder.
Det var ett jätte-fint bröllop. Lite annorlunda. =)
De bjöd på potatissallad, rostbiff, pizzabulle, sallad och bröd.
Vi blev där till kl 19:30 ungefär. Sen åkte vi hem och tog det lugnt bara.
De andra åkte till Mona & Hasse i sunnanå de, men eftersom Lovisa somnade i bilen hem så tyckte vi att det var lika bra att åka hem.
Lasse & Lisa. Lovisa lipar.



Kennet har hållt på med båten han och tagit bort gammalt trä och plastat om den så nu är det väl bara målning kvar tror jag.

Jag sliter vidare med min trädgårds-soffa jag. ;)
Snart klar...

I torsdags så fyllde ju förresten jag år. Det kom en massa folk och åt tårta och fikade.
Jag fick blommor, lotter, presentkort och pengar.

Så igår var jag in på randiga rutan och köpte den efterlängtade skinnjackan som jag har provat en himla massa gånger. Så det känns skönt att jag kan lägga undan vinterjackan min. =)

Nu till helgen så skall jag vara ledig lördag-söndag. Det skall verkligen bli jätteskönt det.
Jag har ju inte varit ledig något alls nästan nu sen jag började på västerbacken. Nån enstaka dag bara.

Ja, jag återkommer väl lite oftare nu och kanske med lite fler bilder nu när vi har en ny och snabb dator.

Inga kommentarer: