lördag 27 juni 2009

Ensam hemma.

Ja nu blev jag lämnad ensam hemma för att de andra skulle åka in på krogen de.
Jag ville ju oxå jätte-gärna följa med in men vi har ingen barnvakt, så jag stannade hemma istället jag.
Sen vill inte jag följa med Jon, Christian och Tommy själv, vilket Kennet erbjöd mig.. Då känner jag ju mig som värsta femte hjulet.

Vi får väl hoppas att Tommy (& ev Christian) träffar nån då, eftersom det är typ syftet med krogen.

Ikväll har vi iaf varit ner till en brygga här nedanför oss som en sommarstuge-ägare har byggt och suttit där och druckit några öl och dragit några kast med fiskespö. Mysigt!
Som vanligt så var det bara Tommy som fick fisk. En liten aborre. =)
Dock med Christians spö, eftersom Tommy bröt av sitt spö tidigare ikväll. *haha*.
Jag kastade bara några få kast jag.
Sen doppade jag & Lovisa våra fötter, men det var kallt i vattnet. Det var 19 grader då och sen vart det 18 grader när vi kollade nästa gång.
Lovisa brydde sig dock inte alls hon eller, hon försökte hasa sig ner mer hon för att bada, men då satte vi stopp.
Hon badade ju i poolen för första gången ikväll. Så det räckte med bad tyckte vi.


----------------------------------------------------------------------------
Update...
Det hade varit dött inne på krogen ikväll.
Det var bestämt att Tommy skulle träffa en tjej. Jon fixade det han. =)
Och sen kom det fram att hon hade tydligen en kille. Så det blev inget! *haha* Seriöst!
Sen var det inte nå mycket folk heller. Trots att det är löningshelg, konstigt.
Kennet ångrade att han åkte in han. Ha!

Inga kommentarer: