torsdag 27 augusti 2009

Strömavbrott.

Helt kolsvart var det igår när jag åkte hem från jobbet.
Jag blev så paff när jag närmade mig e-center och såg att det var helt kolmörkt.
Lika paff blev jag när jag upptäckte att det fortsatte vara svart ju längre jag åkte.
"Svartheten" slutade dock vid Vreten.
Vi hade bara varit utan ström en halvtimme vi. Tur det.
Kennet sa att strömavbrottet hade kommit precis när han skulle till att göra en välling till Lovisa.
Man blir ju i regel så handikappad utan ström en längre period.

Lovisa är på dagis nu hon. Hon blev lite ledsen när jag lämnade henne, men det gick över fort.
Hon har varit hemma med mig i 2 dagar nu. Igår kom mamma ut och hälsade på.
Det var jätteroligt tyckte Lovisa. Speciellt eftersom hon hade med sig majskrokar. =)

Nu har jag skickat in alla mina ean-koder som jag sparat i över 1 år. Jag valde barnvagnen som premie.
Den måste jag väl få tycker jag, det kan ju inte vara många som spar och skickar in på barnvagnarna tycker jag.

Sen har jag fått mina jeans från H&M. De satt ganska bra, hade gärna kunnat fått vara lite tajtare. Men de får duga.
Men ett par av de jeansen var det ett hål i på knät och det skulle det inte vara så det skickade jag tillbaka. Så nu väntar jag på dem igen. Men sen skall det väl vara klart får jag hoppas.

Vi har väl inte direkt något inplanerat för helgen heller.
Hasse fyller år på söndagen så vi skall väl åka dit & gratta honom.
Sen skall jag åka och kolla efter några nya kläder till Lovisa, då det är fotografering på dagis på tisdag.

Nej, nu skall jag gå och hämta tvätten.

Inga kommentarer: