onsdag 19 augusti 2009

Sprängande huvudvärk.

Det har jag haft idag. Skitdrygt.
Jag förstår inte varför jag får det heller.
Jag har haft det nu några dagar. ca var tredje dag eller nåt kommer det & det håller bara i sig halva dagen eller nåt.
Konstigt att det kommer helt plötsligt bara, idag kom det efter att jag klivit upp. Höll i sig till lunch ungefär.
Pratade med min syster idag och hon tyckte att jag skulle gå och kolla synen. Men jag vet inte jag. Jag har ju inte gjort något direkt som tex. suttit vid en dataskärm och stirrat i typ 8 tim eller nåt.
Ja, jag får väl se hur jag gör. Jag skall googla lite iaf.

Sitter inne på jobbet nu. Verkar lugnt ikväll. *Peppar peppar*
Madde är i Turkiet hon så här är man ensam.

Idag har jag målat lite på uthuset, men det blev inte så himla mycket pga av sprängande huvudvärken + att jag fick slut på falu rödfärg.

Nu på fredag skall jag svänga in på Coop efter jag slutat jobba och köpa vit färg så jag kan måla klart en hylla till Lovisas rum samt kistan som jag oxå skall ställa inne i hennes rum som hon kan ha gosedjuren i.
Det är bara ett lager kvar på dem så är de klara.
Jag fick slut på färg och sen har det inte blivit att jag har köpt nån ny färg.
Skall även köpa stövlar åt Lovisa. På tiden det. ;)

Nej, nu skall jag googla lite. ;)

Inga kommentarer: