måndag 24 augusti 2009

Helgen.

I lördags så var jag & Åsa och fikade med Nina. (Kennets brors ex).
Sen tog Åsa med sig Lovisa hem direkt eftersom hon skulle vara hos dem över natten.

Sen kom Jon, Christian & Tommy sen åkte vi hem till Peter & Victoria.
När vi kom dit så började Tommy & Peter sjunga direkt.
Sen sjöng Jon och sen Christian. Sen sjöng även jag oxå. (!)
Det hade jag inte tänkt, men det är ju roligt oxå så.
Jag sjöng mest duetter med Kennet & Christian jag.
Sen blev Peter dålig vid 10 så då åkte vi hem till oss och fortsatte sitta där & dricka & spela Chicago.
Kennet gick och la sig han pga att han blir dålig när han åker bil.
Dagen efter var jag ganska seg, men mådde inget dåligt heller.
Kennet var pigg han, men han la ju sig tidigt oxå så.

Det hade gått bra med Lovisa nere i Dåbo. Men hon hade ätit lite dåligt. Men hon har väl ont i halsen för att hon är förkyld.
Hon somnade sen på kvällen vid kl 18.00 och jag & Kennet bara gick och väntade och tänkte "När kommer hon att vakna & skall vara uppe hela natten?"
Men hon vaknade kl 07.30 morgonen efter. Hon har aldrig sovit så länge nån gång.
Men det läre väl vara för att hon är förkyld.
Hon hade varit lite gnällig idag på dagis så hon skall nog få vara hemma med mig imorgon. Det är ju mycket ljud & mycket intryck på dagis & är man inte helt pigg så är det väl jobbigt.

Nu läre det väl dröja innan vi skall iväg på något galej. Det var gott med vin, lite för lite bara. Men det är det ju som vanligt med.

Nu till veckan så jobbar jag kväll mån-tis-ons-tors. Sen dag på fredagen, sen är det helg.

Inga kommentarer: