onsdag 31 mars 2010

Veckan.

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Det blir långt mellan gånger ibland. Det blir aldrig att jag skriver när jag är hemma heller. Av nån konstig anledning. =)
Men det har väl inte hänt så mycket nu under veckan som gått.
Vi var hem till Peter & Victoria en sväng förra fredagen för att Kennet ville se deras traktor som Peter köpt.
Sedan hände det väl inte så mycket helg som var. Vi var väl mest hemma.
På söndagen gjorde vi en jättegod kycklingrätt och mamma kom ut och åt med oss.
Sedan spelade vi bingolotto. Jag var ett nummer från jackpoten som var på 392 000:-
Det hade ju varit skönt att vunnit så mycket pengar.

Nu måndag & tisdag har jag varit flitig och slipat det sista på skåpet och torkat ur det och igår la jag på kvistlack. Det är synd att det dröjer en hel vecka tills jag kan lägga på nästa lager igen.
Får se om jag smiter ner nu i helgen nån gång kanske.
För sen när jag har lagt på nästa lager kvistlack så skall jag börja måla den.
Jag tänkte försöka bli klar med den innan sommaren. Det skall bli väldigt skönt att bli klar med den och få upp den på övervåningen.

Nu till helgen skall vi åka till pappa & Kicki på långfredagen & äta påskmat.
Sen på lördagen skall vi åka till Sunnanå och äta påskmat där och sedan efter det skall vi fira lilla Elsa som blir 1 år den 11 april, det vart inte att vi firade henne sist.
Jag & Lovisa var in idag och köpte present åt henne idag sedan köpte vi påskkgodis oxå.
Sedan var vi även på Lindex för att jag skulle leta ett par jeans men jag hittade ju självklart inte de jag var ute efter, de hade de inte hemma och de visste självklart inte om de skulle få in dem igen. Men jag hittade ett par andra iaf. Så de får duga istället då.
Får hålla utkik efter de andra jeansen. Sedan hittade jag ett jättesött set till Lovisa som jag köpte till henne. Det var ett turkost bamse-set med en liten lillskutt på. Sen ville Lovisa ha en t-shirt oxå.

Jag lånar bilder från Lindex.


1 kommentar:

Emma sa...

Ja du Elin! Det var en väldigt avancerad sås.
En burk hot Bea från typ Lomanders eller vad de heter :P