fredag 26 mars 2010

Veckan som gått.

Sitter inne på jobbet nu.
Jobbar mellan 10:30-15:30, sedan är det helg. Det skall bli väldigt skönt.
Hag har fått så himla ont i svanken nu när jag sitter på jobbet oxå. Himla drygt. Men jag skall väl klara mig 1,5 timme till.

Kennet åkte upp till Elgiganten i fredags och hämtade tv:n iaf. Den fungerar som vanligt igen. Men de hade tydligen fått bytt hela dvd-enheten. Men vi får se hur länge den håller nu då.

Sedan firade vi Viktoria på hennes 29-årsdag. Fick en jätte-god smörgåstårta, hon hade haft krabb-sticks emellan. *mmm*.
Hon fick mycket blommor samt pengar att åka på ikea för.
Sedan dagen efter fick vi besök av Jon, Sanna, Chrsitian & Annika.
Men Christian & Annika blev inte långvariga pga att hon skulle åka & jobba. Men det var ju roligt att träffa henne iaf. =)
Jon & Sanna stannade lite längre iaf. Och det var oxå roligt att få träffa Sanna lite längre än förra gången. Har ju inte träffat henne nå riktigt innan.

Sen åkte vi ner till Dåbo och grattade Knut oxå. Då vart vi bjuden på smörgåstårta & vanlig tårta oxå. Åsa hade oxå gjort en god smörgåstårta, med skinka emellan. Jag skulle få recept på den sen.

Sen söndagen åkte vi och handlade litegranna på Ö&B & Coop. Vi köpte vattenfärg & block åt Lovisa och pärlplattor & pärlor åt henne, så det har hon sysslat med denhär veckan som gått.
Sedan tog vi det lugnt resten av kvällen typ.

Denna helg händer det inte så mycket såvitt jag vet. Återstår att se.

Nu slutar jag, så nu skall jag åka hem och göra våfflor, en dag för sent. Vi fick ett våffeljärn av Kennets mamma förra helgen. Ett dubbelt. Äntligen! =)
Nu skall jag göra mig av med mina enkla våffeljärn som bara steker på en lagg. Jag har 2 st.

Igår skulle ju kennet ha matlåda och det är väl kanske inte så gott med våfflor. =)

Inga kommentarer: