onsdag 27 januari 2010

Onsdag.

Ja, jag fick ju ringa och avboka min klipptid jag. Typiskt!

De ringde från operation uppe i huddik idag och frågade om vi kunde komma på måndag för att ta bort knölen.
Jag blev lite paff och frågade om vi inte skulle få komma och göra ett ultraljud på knölen först.
Hon som jag pratade med hade ingen notering från den förre läkaren om att det skulle göras ett ultraljud.
Hon ringde till Söderhamn och kollade. Då hade de precis skrivit ut papprena från läkaren, så vi skulle få en tid för att komma & gör ultraljud.
Sedan ringde Söderhamn upp mig och så fick vi en tid imorgon kl 10:45. Så vi får se hur Lovisa reagerar denna gång, om hon blir ledsen igen.
Sen skall vi till huddik på måndag för att ta bort knölen, men det kan ju ändras beroende på vad de ser på ultraljudet.
Men det känns skönt att det blir uppkollat iaf.

Fy vilket väder det är nu då.
Inte särsklit kul att vara ute och köra bil i det här vädret.
Tur att man inte jobbar som yrkeschaufför iaf.

Idag vart det inte så mycket gjort hemma heller. Jag dammsög nedervåningen och plockade undan, men annars så satt jag och pratade massa i telefon med mamma, operation i huddik, försäkringskassan.

Sedan kom paktetet från HM. Jag fick sms-aviseringen när jag & Lovisa kom hem från dagis. Alltså hann jag inte hämta den innan jobbet eftersom att jag var tvungen att åka i god tid till jobbet.
Kennet & grabbarnas 3 paket från Rinab har kommit det oxå. Jag får hämta det imorgon efter att vi har varit inne i stan.

Inga kommentarer: