torsdag 3 december 2009

Torsdag.

Ja, denna dag har jag ägnat åt att springa i affärer. *puh* Men jag har inte handlat några julklappar heller. =)
Först var jag på Ö&B sen Skokanonen och la undan ett par stövlar, sen Jysk för att köpa plastlådor & en gardinstång.
Sen Barnens Hus för att lämna tillbaka ett paket lego som Lovisa fick på sin födelsedag (augusti).
Där träffade jag Jenny och stod och pratade en stund, sen blev det Coop för lite allmän handling och sen DollarStore för att kolla efter fotoram, men hittade ingen sådan där och då tillbaka på Ö&B igen och köpa en fotoram och sedan in på Skokanonen igen och hämta stövlarna som jag fick råd med idag ändå. =) Tänkte ha dem nu på lördag + den nya tröjan som jag köpte förra helgen. Jag köper aldrig kläder åt mig själv jag heller, så det var roligt att jag hittade lite nu förra helgen.

Det skall bli väldigt roligt att åka till Växbo Kvarn och äta deras julbord. Få se hur det ser ut där. Jag har aldrig varit dit in på restaurangen.

Skönt att det är torsdag. Snart helg. ;)
Har jobbat nu ikväll mellan 17.30-21.30. Så jag slutar snart.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hej :-)
Patrik har haft den ljusstaken jättelänge säger han. Men prislappen satt kvar så den är inköpt på Coop en gång i tiden :-P

Elin sa...

Jaha, ja jag får hålla ögonen öppna efter en liknande då. Till nästa år isf. =)