torsdag 17 december 2009

Julbord.

Ja, sitter inne på jobbet nu. Jobbar mellan kl 10-14 idag.
Det var en pärs att köra bil in till stan iaf. Sen har jag volvon oxå.
Jag såg inte nånting pga av snörök. Tur att jag inte mötte nån annan bil.

De ringde från dagis nu vid halv 12 och sa att Lovisa inte var nå pigg. Hon hostade och nyste och hade inte ätit nå mat. Men hon hade ingen feber iaf.
De skulle lägga henne för att sova middag nu, så hämtar jag henne efter jobbet.
Om det skulle bli värre får de ringa mig, så får jag åka och hämta henne.
Men jag sa att de kunde låta henne sova eftersom hon säkerligen behöver det.

Ikväll är det julbord med Kennets jobb, på Växbo Krog.(igen). =)
Det är ju julbord med mitt jobb ikväll oxå, på Mayas matsal. Men eftersom vi redan skall iväg med Kennets jobb så blir det inget med mitt jobb. Synd att det var på samma dag.

Mamma skall komma ut och vara hemma med Lovisa ikväll.
De skulle väl ev. baka pepparkakor. Men det beror väl på hur pigg hon är.
Sen imorgon skall jag jobba dag igen, men det återstår väl att se om jag läre vabba.
Hoppas inte hon skall bli sjuk nu eller. Känns inte alls kul, såhär inför jul och allt.

Inga kommentarer: