måndag 24 november 2008

Bvc.

Ja, idag har jag & Lovisa varit Birgit på bvc för en vägning och mätning.
Lovisa är så lös just nu, hon har varit det i månad nu. Men hon har ätit bra och varit precis som vanligt förutom när hon gör nr 2. =)
Men jag funderade på om det var mjölk men det är nog inte det.
Jag skall byta ut majsgröten och majsvällingen mot havregröt och havrevälling får se om det blir någon skillnad.
Hoppas det.

Annars skulle jag jobba idag egentligen men det blev strul för jag la in min tillgänglighet för sent så jag skall få jobba imorgon kväll istället då jag annars brukar vara ledig.
Så nu skall jag jag gå ner och ge Lovisa gröt och så skall Kennet gå ut och skotta litegranna och sen skall jag gå ner och skrapa lite färg och sen spackla upp byrån.
Det skulle vara skönt att få det gjort.

Vi får se, jag kanske skriver mer ikväll när jag skall natta Lovisa.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Har nu lagt in länk till dig på min sida oxå! Men vad kontigt det såg ut när man klickar på dina "Bloggar jag läser"!

Unknown sa...

När man klickar på dina "bloggar jag läser" som du har på sidan.. så kommer man ju inte in på dens bloggsida utan hamnar nån annanstans ju!