söndag 23 november 2008

Jobbet. =)

Ja, nu sitter jag inne på jobbet. Jag jobbar 12-16 idag. Det har varit lugnt idag. Skönt.

Kennet & Lovisa körde iväg båten till hans mamma Mona & Hasse i sunnanå nu när jag åkte till jobbet. Skönt att bli av med den där stora kolossen framför huset.
Känns som att båtvagnen+båten skulle stå lite i riskzonen för plogbilen när den skall börja åka där.

Jag åkte lill-dryg-bilen in till stan idag för jag skall tanka den åt Kennet så han har den i veckan.
Jag tänkte ev tanka och sen åka hem till Jonita och hälsa på henne i nya lägenheten.
Det skulle vara kul att se hur hon bor.

Det blev aldrig att jag gick ner i källaren igår och fortsatte med byrån. Jag fastnade framför våran sega dator istället. =)

Nej, nu skall jag åka hem.

1 kommentar:

Unknown sa...

a1Hej! Nu har jag hittat till din blogg oxå! Trevligt! Vart har jonita flyttat då? //Jesa
http://raggarjesa.blogg.se