onsdag 4 november 2009

Onsdag.

Ja, denna veckan har jag jobbat kvällar istället för dagar som jag egentligen skulle. Jag har fått byta istället för att behöva ta ut vård av barn, måndag & tisdag.
Lovisa har fått varit hemma med mig pga av min hosta har smittat av sig på henne.
Men igår fick hon upp ganska mycket slem under dagen, så hon hostade nästan ingenting alls under gårdagen och under kvällen igår.
Så idag jobbar jag dag och Lovisa är på dagis. Men det blev verkligen ingen bra start på dagen idag heller. Jag vaknade kl 09 och då skall Lovisa vara på dagis och jag skulle börja jobba kl 09.30. Men jag kom till dagis vid kl 09.30 med Lovisa och åkte in till jobbet därefter och då kunde jag få börja kl 10 istället.

Känns skönt att det är onsdag idag redan. Snart helg. Imorgon jobbar jag kväll och sedan dag på fredag.

Kennet har dragit klart alla rörren ifrån källaren iaf. När han gjorde det så råkade han bryta av inkommande rör till toan, men det löste han genom att byta det röret. Tur det, annars har vi varit utan toalett helt.
Så nu finns det inga skarvar i golvet längre. Det är ju bra. =)

Nu när jag slutar vid kl 14 så tänkte jag åka ner på stan och titta om jag hittar någon vinterjacka. Min jacka gick ju dragkedjan sönder på förra året. Himla tjatigt.

Skönt att få vara ledig ikväll. =)

Inga kommentarer: