torsdag 5 november 2009

Fredag.. helg.. =)

I förrgår var jag in till stan och tittat efter jacka. Men hittade inte någon som föll mig i smaken. Jag kollade på Hollywood, Randiga Rutan, Kappahl men hittade inget.
Igår var jag in och kollade på Lindex och Basic-butiken (fast den heter väl nåt annat nu). Jag hittade en jättefin jacka på Basic men den var lite för tunn tycker jag.
Skall kolla om jag hitta nåt på internet. en börjar ledsna på att inte hitta nån jacka.

Igår jobbade jag kväll, kl 18-22. Kvällen gick väldigt fort. Madde jobbade hon oxå. Kanske därför det gick fort. ;)
Idag har jag jobbat dag mellan kl 09.30-15.30. Nu är det helg.
Skall hämta Lovisa och hem och göra en gryta på grytbitar som vi fick av Åsa när hon kom & hämtade Dennis igår. =)

På söndag blir det besök hos våra pappor.
Vi skall äta hos min pappa vid 15:30 på söndag. Roligt att träffas alla igen. Ett tag sen nu.

1 kommentar:

Malin sa...

Vi kommer också på söndag! Ska bli jätteroligt att träffa er! Malin