torsdag 18 december 2008

Inte hänt så mycket sen.. =)

Jag passar på att skriva litegranna nu när jag sitter inne på jobbet. =)
Jag jobbar mellan kl. 17.15-21.30 ikväll. Madde sa att hon skulle börja vid kl. 18.00 ikväll men hon dök aldrig upp så hon måste ha sett fel och trott att hon skulle jobba idag.

Det har väl inte hänt nåt direkt sen sist jag skrev.
Jag måste bara skriva vad som Kennet berättade för mig för en vecka sedan ungefär.
Kennet hade gått ner i källaren och tittat och lämnat Lovisa uppe för Kennet tyckte det var kallt inne och mycket riktigt så visade det sig att pelletsbrännaren hade lagt av så han lät Lovisa vara uppe själv, hon fick ju så lov att vara själv. Kennet var ju tvungen att starta den igen, om vi skulle få nån värme i huset vårat.
Sen när Kennet kom upp igen hade Lovisa rivit ut en hel kökslåda och tagit fram massa matlådor och ställt dem i rad på vardagsrumsgolvet och lagt nallar i alla matlådorna. Hon är ju bara för söt. =)
Hon hade skrikit lite men det hade gått bra.

Jag fick lönespecifikationen idag. Jag blev jätte-nöjd. Sen kommer jag få föräldrapenning oxå och sen Kennets lön på det så denna månad kan vi kanske lägga undan litegranna.

Kennet skruvade isär soffan som vi fick av pappa & Kicki idag och det luktade jätte-mycket rök när han skruvade isär den, så vi skall nog köpa en ny soffa åt Lovisa istället.
Det känns inte nå kul att ställa upp en soffa som luktar så mycket i hennes rum.
Kicki har väl brukat röka inne och det sätter ju sig väldigt i möblerna.
Vi får väl lämna den på Alu-Center i Marma eller nåt.

Gud vad jag blir less på kunder som ringer in och sen hör man att de har blivit helt fel-informerade. Speciellt när det gäller faktura-ärenden.

Nu längtar jag efter jul och då jag skall få vara ledig och bara njuta. Det kommer ju bli konstigt som sagt var men det skall ändå bli skönt.
Vi skall ut & handla de sista julklapparna den 23 dec. Hoppas att vi hittar nåt till alla bara.
Det skall bli kul att se hur Lovisa reagerar på tomten på julafton.. Roligt att hon kommer få lite nya leksaker att leka med. =)
Mammas lillhjärta.

Nej, nu skall jag kika lite på familjeliv istället och jobba vidare litegranna. =)

Jag skall försöka göra din utmaning så fort som möjligt Madde. ;)

Inga kommentarer: