onsdag 7 juli 2010

Varit & badat idag.

Ja, idag var Lovisa hemma med mig. Vi sov till kl 9. Det var jätte-skönt. :D
Under dagen så dammsög jag hela huset & plockade bort onödiga grejer som man släpar fram & sedan blir det inte att man plockar undan det heller pga av att man är ute så mycket nu för det är så härligt att vara ute nu.
Lika blir det med disken oxå tycker jag.
Så man får ställa sig på kvällarna & ta reda på det så man slipper komma upp till värsta.
Men ibland har jag tagit det på morgonen oxå.
Så det känns jätte-skönt att jag har fått bort det värsta.

Idag åkte vi till Westlings och badade med moster Tina & familj och sedan kom moster Malin en sväng oxå.
Vi åkte dit till kl 14. Så vi kom iväg ganska sent, vi blev bara där till kl. 16.
Sedan åkte vi hem och så började jag med maten.
Det blev jäktigt innan jag skulle till att åka och jobba men jag hann äta iaf & jag kom i tid till jobbet. =)

Idag ringde pappa och nu var han som fixade plåten klar så pappa kom och lämnade den idag.
Så nu ikväll så håller Kennet & Tommy på att montera fast den på båten nu.
Hoppas de får till det ordentligt. Men det får de nog.

Kennet ville att jag skulle tvätta dynorna till båten idag, men jag prioriterade faktiskt att städa (vilket faktiskt gick relativt snabbt) & sedan åka & träffa min syster som är hemma en vecka ifrån Malmö nu.
Får se om jag & Lovisa åker upp till farmor & farfar en sväng imorgon, efter jag slutat jobba & vi har ätit & hälsar på dem en snabbis. De skall sova i pappas & Kickis husvagn i 2 dagar.
Sedan är det ju ingen brådska med att tvätta de dynorna heller så.

Gud vad det känns som om dagarna går sakta tills jag får semester. Men 2 dagar kvar nu iaf. :)

Pannan står kvar den. Ovanligt.

Inga kommentarer: