torsdag 1 juli 2010

Torsdag 1 juli.

Ja, inatt vaknade jag med kramp i ena vaden. Himla tjatigt. Men det gick över efter en stund.

Kennet har varit hemma i 2 dagar nu för han fick feber & hade ont i nacken + ryggen & övriga kroppen. Han låg hela tisdagen & sov & frös det var väl tur att jag var ledig då, för annars hade han inte varit så pigg idag om han skulle ha måsta tagit hand ta hand om Lovisa.
Han kände sig ganska pigg idag, men skulle inte ha orkat jobba sa han.
Får se hur det blir imorgon. Om han blir hemma imorgon oxå. Men det blir han nog.

Hoppas de kommer och tar ut pannan imorgon oxå, hoppas att den där delen som de hade beställt för ca 2-3 veckor sedan har kommit nu eller blivit tillverkad nu.
Vi orkar inte vänta längre på att det skall bli klara nu. Det känns ju skönt att det är färdigborrat nu iaf, nu har vi sått gräs där de har borrat.
Idag fick vi fakturan för hela kalaset oxå, och hade 5 dagar på oss att betala den fakturan.
Hoppas bara de kommer och tar ut pannan innan bara.

Häcken har börjat tagit sig den med. Jag springer & vattnar minst en gång om dagen.
Det är roligt att se att den växer. Då har man inte misslyckats med den iaf.
Gräsmattan som vi planterade har börjat tagit sig den å.

Igår först hade de skickat mina böcker från Adlibris. Men det är ingen panik.

Vad extremt less jag blir på jobbet för tillfället. Det har varit kö hela dagen, vägra ringa in lite fler folk.
Och nå folk som kan hjälpa en när man har krångliga kunder, det finns det inte och det skall man veta på nåt konstigt sätt. För något mail har man inte fått heller, det är ju för mycket begärt det.

Nej, nu skall jag jobba 1,5 timme till innan jag får åka hem.

Inga kommentarer: