söndag 5 december 2010

Julbord.

Ja, igår åkte vi på julbord med Kennets mamma & Hasse på Kilafors Herrgård. Det var jätte-god mat där & sedan var det roligt att träffas allihopa eftersom det var så längesedan.

Efter att vi ätit färdigt så åkte vi hem till Mona & Hasse & forsatte umgås & spela lite spel.
Vi spelade "Med andra ord" & "Antikrundan". Antikrundan trodde inte jag var nå roligt spel heller, men jag blev postivt överraskad av det spelet.
Sedan åkte vi hem efter det. Jag hade gärna stannat längre men Lovisa blev trött så vi åkte hem.

Idag söndag är vi hemma & tar det lugnt bara. Kennet & Christian är ute & åker snöskoter de.
Mamma/Mormor skall komma på besök om en stund.

Senare ikväll skall jag & mamma & ev. Jonita åka på tjejkvällen på Ljusnes Blommor & Ting. Melker följer självklart med han oxå. :) Lovisa blir hemma med pappa hon.
Det skall bli kul att se hur de har det därnere. Jag har täkt åka dit länge & titta.

Nej, nu skall jag göra lite våfflor till lunch till mig & Lovisa.

Inga kommentarer: